Otázky a odpovědi
- Jak objednávat různé zboží?
- Na eshopu www.22shop.cz si do košíku vložte Vámi vybraný sortiment. U zboží uváděného v ks je uvedená cena za ks včetně DPH. U vážených sýrů je cena uvedena za 100 g výrobku včetně DPH. Minimální množství k nákupu vážených sýrů je 500 g a více. Do košíku je třeba vložit 5 nebo více jednotek tohoto zboží. U vážených uzenin je cena uváděna za 1 kg včetně DPH a prodej je po jednotkách kg. Objednávku s vyplněnými kontaktními údaji odešlete. Nejpozději do druhého pracovního dne Vám objednávku potvrdíme a zašleme návrh kupní smlouvy.
- Kdy se dozvím termín závozu objednávky?
- V návrhu kupní smlouvy Vám podle zvolené varianty dopravy sdělíme den dodání. Den předem Vás budeme informovat a sdělíme přesnou částku za objednané zboží. Je také možné Vás kontaktovat nějakou dobu před závozem telefonicky.
- Jak na kusové zboží?
-
Trvanlivé kusové a sýry s přesnou váhou:
U zboží uváděného v ks je uvedená cena za ks včetně DPH a je možné objednávat po jednotlivých kusech popřípadě kombinace kusů.
- Jak na vážené zboží?
-
Sýry, uzeniny:
Pokud je originální balení menší než cca 1 kg, je možno objednat po jednotlivých kusech.
Například: ROK Gojus vak. cca 300g, Havlíčkův Uherák je možné vložit do košíku 1 ks.
Pokud je originální balení větší než cca 1 kg, je možno objednat pouze cca 0,5 kg a násobky nebo celé originální balení.
Například: ROK Gojus . cca 5 kg je možné vložit do košíku po 1 ks nebo po 0,5 kg. Podobně i u uzenin je možné objednat vakuově balené v cca 1 kg.
- Jak se dozvíte přesnou cenu za objednávku zboží na váhu?
- Na eshopu www.22shop.cz si do košíku vložte Vámi vybraný sortiment. U váženého zboží je cena uvedena za 100 g výrobku včetně DPH. Objednávku s vyplněnými kontaktními údaji odešlete. Nejpozději do druhého pracovního dne Vám objednávku potvrdíme a zašleme návrh Kupní smlouvy. V návrhu kupní smlouvy bude cena kalkulována na Vámi objednané množství, např. 1 kg RS Gojus 5 kg. Cena za konečnou objednávku se může následně lišit o množstevní rozdíl dodaných produktů!! Může být dodáno např. 1,15 kg RS Gojus 5 kg. Cena za 100g uvedená v návrhu kupní smlouvy však zůstane stejná!!
- Budete mě informovat předem o konečné přesné ceně za objednávku?
- Ano. O konečné přesné ceně za celkovou objednávku váženého zboží budete informováni předem na uvedený email nebo telefon.
- Je možné objednat větší množství například na oslavy?
- Ano. Zašlete nám kontakt na Vás a v případě objednávek nad 2000 kč Vás budeme kontaktovat a nabídneme Vám možnost individuálního závozu za velkoobchodní ceny.
- Je možné objednávané zboží předem ochutnat?
- Ano. Naše výrobky je možno ochutnávat na výdejních místech. Ochutnávku konkrétních výrobků je třeba dohodnout předem. Je také možnost domluvit ochutnávku a prezentaci přímo u Vás doma nebo pro celý pracovní kolektiv na pracovišti.
- Jak postupovat přijde li zásilka poškozena?
- Zboží bylo před předáním dopravci důkladně prohlédnuto a byla ověřena jeho neporušenost, zároveň balíme zásilky tak, abychom minimalizovali riziko poškození. Nemůžeme však ovlivnit další způsob zacházení přepravcem. Balík je proto pojištěn na cenu zboží a v případě poškození nese spediční služba odpovědnost. Před převzetím balíčku proto prosím ve vlastním zájmu zkontrolujte neporušenost a nepoškozenost vnějšího obalu. V případě, že vnější obal nevykazoval známky poškození, ale přesto zjistíte poškození zboží přepravcem až po rozbalení balíčku, neprodleně nás kontaktujte na telefonním čísle . Na nahlášení poškození zboží spediční službou máte dva pracovní dny od převzetí zásilky (následně budete kontaktováni pracovníky spedice k sepsáni protokolu o poškození zboží). Na pozdější nahlášení reklamace nebo reklamace bez řádného sepsání protokolu se spediční službou nemůžeme brát ohled.
- Máte další otázky, jak Vám můžeme pomoci?
-
stačí zavolat na telefon 605255801 nebo nám pošlete email na info@22shop.cz a my Vás budeme kontaktovat
ing. Roman Jančík