Otázky a odpovědi

Jak objednávat různé zboží?
Na eshopu www.22shop.cz si do košíku vložte Vámi vybraný sortiment. U zboží uváděného v ks je uvedená cena za ks včetně DPH. U vážených sýrů je cena uvedena za 100 g výrobku včetně DPH. Minimální množství k nákupu vážených sýrů je 500 g a více. Do košíku je třeba vložit 5 nebo více jednotek tohoto zboží. U vážených uzenin je cena uváděna za 1 kg včetně DPH a prodej je po jednotkách kg. Objednávku s vyplněnými kontaktními údaji odešlete. Nejpozději do druhého pracovního dne Vám objednávku potvrdíme a zašleme návrh kupní smlouvy.
Kdy se dozvím termín závozu objednávky?
V návrhu kupní smlouvy Vám podle zvolené varianty dopravy sdělíme den dodání. Den předem Vás budeme informovat a sdělíme přesnou částku za objednané zboží. Je také možné Vás kontaktovat nějakou dobu před závozem telefonicky.
Jak na kusové zboží?
Trvanlivé kusové a sýry s přesnou váhou:
U zboží uváděného v ks je uvedená cena za ks včetně DPH a je možné objednávat po jednotlivých kusech popřípadě kombinace kusů.
Jak na vážené zboží?
Sýry, uzeniny:
Pokud je originální balení menší než cca 1 kg, je možno objednat po jednotlivých kusech.
Například: ROK Gojus vak. cca 300g, Havlíčkův Uherák je možné vložit do košíku 1 ks.
Pokud je originální balení větší než cca 1 kg, je možno objednat pouze cca 0,5 kg a násobky nebo celé originální balení.
Například: ROK Gojus . cca 5 kg je možné vložit do košíku po 1 ks nebo po 0,5 kg. Podobně i u uzenin je možné objednat vakuově balené v cca 1 kg.
Jak se dozvíte přesnou cenu za objednávku zboží na váhu?
Na eshopu www.22shop.cz si do košíku vložte Vámi vybraný sortiment. U váženého zboží je cena uvedena za 100 g výrobku včetně DPH. Objednávku s vyplněnými kontaktními údaji odešlete. Nejpozději do druhého pracovního dne Vám objednávku potvrdíme a zašleme návrh Kupní smlouvy. V návrhu kupní smlouvy bude cena kalkulována na Vámi objednané množství, např. 1 kg RS Gojus 5 kg. Cena za konečnou objednávku se může následně lišit o množstevní rozdíl dodaných produktů!! Může být dodáno např. 1,15 kg RS Gojus 5 kg. Cena za 100g uvedená v návrhu kupní smlouvy však zůstane stejná!!
Budete mě informovat předem o konečné přesné ceně za objednávku?
Ano. O konečné přesné ceně za celkovou objednávku váženého zboží budete informováni předem na uvedený email nebo telefon.
Je možné objednat větší množství například na oslavy?
Ano. Zašlete nám kontakt na Vás a v případě objednávek nad 2000 kč Vás budeme kontaktovat a nabídneme Vám možnost individuálního závozu za velkoobchodní ceny.
Je možné objednávané zboží předem ochutnat?
Ano. Naše výrobky je možno ochutnávat na výdejních místech. Ochutnávku konkrétních výrobků je třeba dohodnout předem. Je také možnost domluvit ochutnávku a prezentaci přímo u Vás doma nebo pro celý pracovní kolektiv na pracovišti.
Jak postupovat přijde li zásilka poškozena?
Zboží bylo před předáním dopravci důkladně prohlédnuto a byla ověřena jeho neporušenost, zároveň balíme zásilky tak, abychom minimalizovali riziko poškození. Nemůžeme však ovlivnit další způsob zacházení přepravcem. Balík je proto pojištěn na cenu zboží a v případě poškození nese spediční služba odpovědnost. Před převzetím balíčku proto prosím ve vlastním zájmu zkontrolujte neporušenost a nepoškozenost vnějšího obalu. V případě, že vnější obal nevykazoval známky poškození, ale přesto zjistíte poškození zboží přepravcem až po rozbalení balíčku, neprodleně nás kontaktujte na telefonním čísle . Na nahlášení poškození zboží spediční službou máte dva pracovní dny od převzetí zásilky (následně budete kontaktováni pracovníky spedice k sepsáni protokolu o poškození zboží). Na pozdější nahlášení reklamace nebo reklamace bez řádného sepsání protokolu se spediční službou nemůžeme brát ohled.
 
 
Máte další otázky, jak Vám můžeme pomoci? 

stačí zavolat na telefon 605255801 nebo nám pošlete email na info@22shop.cz a my Vás budeme kontaktovat

ing. Roman Jančík